Методична робота
Базовий компонент дошкільної освіти є Державним стандартом дошкільної освіти України, який реалізується програмами та навчально-методичним забезпеченням, що затверджуються Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. Базовий компонент дошкільної освіти спрямовує зусилля батьків, педагогів, психологів на розвиток творчого потенціалу дитини, що має свої особливості у дошкільному дитинстві, на своєчасне підтримання досягнень індивідуальної своєрідності неповторного життєвого шляху дитини, забезпечення психолого-педагогічного супроводу розвитку дитини у дошкільні роки. Базовий компонент визначає зміст і структуру дошкільної освіти за його інваріантною і варіативною складовими. Організація життєдіяльності дітей з урахуванням освітніх ліній, що включені до інваріантної та варіативної складових, дає змогу забезпечити належний рівень соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку в структурі неперервної освіти.
Освітні компоненти, визначені освітніми програми
31.08.2023 р. № 1
1.Про виконання рішень попередньої педагогічної ради.
2. Про обговорення матеріалів колегії Управління освіти, релігій та у справах національностей.
3. Про обговорення і схвалення річного плану роботи ЗДО на 2023-2024 н.р.
4.Про обговорення і схвалення освітньої програми на 2023-2024 н.р.
04.12.2023 р.№ 2
1. Про виконання рішень попередньої педагогічної ради.
2. Формуємо в дітей навички безпечної поведінки .
3. Навчаємо азбуки безпеки під час проектної діяльності.
4. Турбота про безпеку дитини - спільна праця педагогів та батьків.
11.03.2024 р. № 3
1. Зміст та завдання освітнього напрямку"Особистість дитини БКДО.Формування рухової та зров'язбережувальної компетентності дошкільників у світлі завдань оновленого БКДО.
2. Освітньо- рухова методика "Навчаємо в русі" для дошкільників в системі здоров'язбереження.
3.Діти і спорт : мотивуємо дітей грати у спортивні ігри та вправи спортивного характеру.
4.Про стан організації фізкультурної роботи у ЗДО ( за результатами тематичного вивчення).